Telefoonstoring treft ADSL2-abonnees Tele2

Tele2_2Een deel van de Tele2 Compleet-klanten met eenADSL2-verbinding kan niet naar vaste telefoonnummers bellen. Bellennaar mobiele nummers kan wel.

VolgensTele2-woordvoerster Cilesta van Doorn is slechts een deel van de Tele2Compleet-klanten gedupeerd. "Het gaat om enkele duizenden klantenverspreid over Nederland." Alleen ADSL2-klanten kampen met deproblemen.

"De oorzaak van de storing is nietbekend, maar we verwachten wel dat het binnen een paar uur opgelostis", aldus Van Doorn. De getroffen klanten zijn wel bereikbaar en ookbellen naar mobiele telefoonnummers levert geen problemen op. "Datwordt via een ander netwerk opgepikt en daar zijn geen problemen mee."

De storing is nog niet gemeld op de Mededelingen-pagina van de Tele2-website, maar wordt via een bandje gemeld als abonnees van Tele2 Compleet de klantenservice bellen.

bron

0 gedachten over “Telefoonstoring treft ADSL2-abonnees Tele2

  1. Ik probeer via internet te achterhalen waarom ik niet kan bellen of gebeld worden, ook internet werkt niet meer.
    Nergens op internet kan ik een telefoon nummer vinden dat mij kan vertellen wat er aan de hand is en wat ik kan doen.
    Ik vind dit werkelijk belachelijk geef op tele 2 op zijn minst een melding als er een storing is en wat er te verwachten is. Als ik de klantenservice bel met mijn mobiel krijg ik te horen dat zij zelf een storing hebben maar ze zeggen niet wie daar nog meer de dupe van is.
    Waar kan ik horen wat er aan de hand is??????????????????????????

  2. Heb vandaag alleen geen telefoon. Heb gewoon de klantenservice van Tele2 gebeld(nummer staat op de site) En er is een storing In Amsterdam, wwar ik toevallig op aangesloten ben…Heb wel gewoon internet, alleen de telefoon doet het niet

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.