Windows 7 komt op 22 oktober uit

Windows_7Zoals de meesten al lang verwachten, ligt Windows 7 ruim voor de feestdagen in de schappen. Op 22 oktober, om precies te zijn.

Dat maakte Microsoft gisteren bekend.Wie in de maanden voor 22 oktober een pc heeft aangeschaft met Vistaerop, kan gebruik maken van xe2x80x98Windows Upgrade Optionxe2x80x99, waarmee hetbesturingssysteem tegen een lagere prijs of zelfs helemaal gratis kanworden gexc3xbcpgrade. De details van dit programma zijn nog niet bekendgemaakt, maar het zal vergelijkbaar zijn met het Tech GuaranteeProgram.

RTM in juli

Fabrikanten krijgen al in de tweede helftvan juli de beschikking over de RTM (Release To Manufacturing). Dan isde code van Windows 7 afgerond en kunnen ze daarmee images gaan makenvoor hun verschillende systemen. Voor de RTM is nog geen vaste datumgeprikt.

Al eerder is eind oktober genoemdvoor de release van Windows 7. Toen werd het alleen nog in bedektetermen gebracht. Een topman van Acer heeft al eens per ongeluk 23oktober laten vallen als releasedatum.

Windows Server 2008 R2 zal ook in oktober uitkomen.

Bron: Techworld.nl

0 gedachten over “Windows 7 komt op 22 oktober uit

  1. Beste websitemakers,

    Ik ben geinteresseerd in deze methode.
    Ik wil graag veel afbeeldingen en tekst en de mogelijkheid tot het plaatsen van video’s en muziek en geluid.
    Waarschijnlijk is dit teveel gevraagd maar kun je me een beetje op weg helpen in wat voor mij een goedkope oplossing is?
    Ik wil wel de mogelijkheid hebben om inhoud toe te voegen of te wijzigen wanneer ik dat zelf wil.
    Dus niet afhankelijk zijn van een websitebeheerder.
    Momenteel heb ik een site bij strato met live pages. Ik vind het niet slecht maar de indeling aan de linkerkant te onoverzichtelijk en de foto’s in Jpeg te onscherp. Advies?
    Met vriendelijke groet Evelien

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.